• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Семінар-практикум вчителів математики на тему: «Інтеграція предметів природничо-математичного циклу як засіб формування цілісного світогляду учнів».

Семінар-практикум вчителів математики на тему: «Інтеграція предметів природничо-математичного циклу як засіб формування цілісного світогляду учнів».

2016-03-30

/Files/images/4.jpg

30 березня 2016 року на базі Садової ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум вчителів математики на тему: «Інтеграція предметів природничо-математичного циклу як засіб формування цілісного світогляду учнів».

Актуальність проблеми інтеграції предметів природничо-математичного циклу в умовах сучасної української школи зумовлюється тематичною близькістю цих навчальних дисциплін, пошуком раціональних шляхів їх інтеграції, необхідністю формування цілісного світогляду у взаємозв’язку їх елементів.

На відвіданому відкритому уроці з алгебри на тему: «Квадратні рівняння. Періодична система хімічних елементів. Будова атома» було здійснено між предметну інтеграцію з хімії та математики у процесі навчання учнів 8 класу. В ході уроку вчителька вищої категорії Сахно Надія Іванівна розкрила внутрішні зв’язки між математичними та хімічними поняттями. Учні самостійними з’ясували, які математичні знання необхідні учням на уроках хімії та як відбувається інтеграція знань учнів основної школи з хімії та математики у процесі формування цілісної картини світу.

Урок був нестандартний, проведений у формі змагання, що максимально стимулювало пізнавальну активність учнів їх ініціативу. Всі етапи уроку логічно пов’язані один з одним, а учні розуміли чому, що і за чим вони роблять на занятті.

В процесі обговорення уроку всі учасники семінару відзначили його високу ефективність,продуктивність та значимість і обмінялися власним досвідом щодо забезпечення можливості використання учнями набутих знань з одного предмета для розв’язання низки завдань з інших предметів.

В ході семінару були підведені підсумки та результати роботи вчителів математики з обдарованими учнями у 2015/2016 навчальному році та вироблені напрямки цією роботи у наступному навчальному році.

Опрацьовані орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році.

Обговорені окремі варіанти атестаційних робіт з математики для державної підсумкової атестації за курс основної школи, розроблені вчителями.

Методист РМК Предко Н.Д.

Кiлькiсть переглядiв: 26