2015-10-21
21 жовтня на базі ЦПР «Мрія» відбувся методичний практикум для вчителів трудового навчання «Проектна технологія навчання на уроках трудового навчання», в якому взяли участь педагоги із 14 закладів освіти. Розглядалися питання:
- Метод проектів у технології трудового навчання.
- Організація та проведення І-ІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання. Проблеми та шляхи вирішення. Аналіз завдань ІІІ та ІУ етапів олімпіад.
В ході практикуму зосереджено увагу на суті та перевазі методу проекту під час вивчення трудового навчання та технологій; основних критеріях вибору проектів; етапах виконання проекту.
Основною тезою сучасного розуміння методу проектів є «Усе, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені треба, де і як я можу ці знання застосувати». Проект треба розуміти як самостійну творчу роботу учня, яка виконується від задуму до його втілення в життя під контролем і постійним консультування учителя.
Аналіз результативності щодо підготовки та участі в районному та обласному етапах олімпіади вказує на відсутність системного підходу в організації діяльності з обслуговуючої праці. Тому, намічено шляхи до активізації роботи та посилення відповідальності вчителів за створення умов для реалізації творчих можливостей обдарованих дітей.
Методист районного методичного кабінету С.Г.Маярчук