• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Відбувся семінар – практикум для учителів географії та економіки

Відбувся семінар – практикум для учителів географії та економіки

2017-11-13

Відповідно до плану роботи районного методичного кабінету Баришівської районної ради 13 листопада 2017 року на базі Баришівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. М.Зерова відбувся семінар – практикум для учителів географії та економіки, метою якого було розглянути актуальні проблеми у процесі шкільного навчання географії та економіки; розкрити методологію діяльнісного підходу до навчання в контексті Нової української школи.

У ході семінару вчителі побачили два відкриті уроки в 8-А класі з теми «Топографічна карта та прийоми роботи з нею» і у 11-Б класі з теми «Гроші: історія виникнення та їх функції». Уроки провела Котвицька Людмила Іванівна, учитель вищої категорії, «учитель - методист».

Далі обговорення теми семінару відбулося за круглим столом. Розглянуто питання методичної системи формування ключових компетентностей у процесі навчання на сучасному етапі розвитку нової української школи». Це питання розкрила методист районного методичного кабінету Кушнір Г.Д. та учитель географії Баришівського НВК «гімназія – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Савків О.М.

З учителями – предметниками також проведено практикум щодо методичної правильності, професійної грамотності та доцільності проведення практичних робіт у курсі географії та економіки. До обговорення щодо вирішення проблемних питань долучилися всі учасники семінару.

Вчителі району обмінялись досвідом роботи з метою розширення дієвих форм, методів та прийомів з мотивації і активізації інтелектуальної діяльності та можливості застосування навичок та набутих знань на практиці та формування в учнів ключових компетентностей.Було акцентовано увагу на тому, що завдання вчителя сьогодні — відібрати зі своїх методичних надбань усе прогресивне і змінити, модернізувати, трансформувати освітній процес так, щоб забезпечити його дослідницький, пошуковий характер. Такий підхід сприятиме розвитку критичного мислення, розумових творчих здібностей учнів. Дитина психологічно краще готується до сприйняття невідомого, нового для неї, і це зумовлює не тільки кращі якісні результати, а й сприяє формуванню її як особистості.

Кушнір Г.Д., методист РМК

Кiлькiсть переглядiв: 312