• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Засідання постійно діючого семінару-практикуму з фізичного виховання для вихователів ДНЗ та НВК «Здоров’язберігаючі технології в умовах дитячого садка»

Засідання постійно діючого семінару-практикуму з фізичного виховання для вихователів ДНЗ та НВК «Здоров’язберігаючі технології в умовах дитячого садка»

2012-11-01

/Files/images/IMG_0030_1.JPG

1 листопада 2012року на базі ЦПР "Мрія" відбулося засідання постійно діючого семінару-практикуму з фізичного виховання для вихователів ДНЗ та НВК «Здоров’язберігаючі технології в умовах дитячого садка» (методист РМК Савченко Т.А.)

На семінарі розглядалися питання:
1. Базовий компонент дошкільної освіти України (нова редакція), Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» та Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»(доопрацьована і доповнена) про фізичний розвиток дітей. Реалізація завдань освітньої лінії «Особистість дитини».
2. Головні аспекти здоров’язбережувальної роботи. Створення сучасного здоров’язбережувального середовища в дошкільному закладі.
3. Зміцнення здоров’я дітей засобами загартування в умовах дитячого садка. Схема загартовування дітей у дошкільному закладі і вдома.
4. Круглий стіл з проблеми «Особливості проведення різних форм роботи з фізичного виховання».

РЕКОМЕНДАЦІЇ СЕМІНАРУ:

1. На засіданнях методичних об’єднань вихователів ДНЗ, вихователів та вчителів початкових класів НВК опрацювати зміст: - Базового компоненту дошкільної освіти України (нова редакція), Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», Програми розвитку дитини старшого дошкільного віку «Впевнений старт» в частині забезпечення фізичного розвитку дітей; - забезпечити виконання змісту вищезазначених нормативних документів та програм в частині фізичного розвитку дітей дошкільного віку. 2. Фізкультурно – оздоровчу роботу здійснювати в поєднанні з активною руховою діяльністю дітей з метою забезпечення їх успішного фізичного розвитку, подолання гіподинамії, формування рухових умінь та навичок, розвитку фізичних якостей та формування інтересу до різних видів рухової діяльності, здорового способу життя; 3. У кожному закладі створити, виходячи з умов закладу сучасне здоров’язберігаюче середовище (кабінет масажу, фізіотерапії, фітотерапії та ЛФК, кімната прийому киснево – синглетних пінок та спелеотерапії, іонізатори повітря та ін..). Впроваджувати в роботу елементи програми Українського інституту екології людини «Еколого – оздоровча робота в дошкільному закладі» засобами традиційного та нетрадиційного загартування (аромо – та арт терапія, фітотерапія) дитячого організму, систематичного вживання в їжу екологічно чистих продуктів харчування та природніх ентеросорбентів (висівки, печені яблука та гарбузи). 4. Налагодити ефективну систему загартування в кожному закладі, включаючи повітряні та сонячні ванни, ходьбу босоніж, обтирання сухою та вологою рукавичками, обливання ніг, рук водою, контрасне обливання, ходьба по сольових доріжках, оздоровчий біг та ін. 5. Презентувати та поширювати досвіди з питань фізкультурної та оздоровчо-профілактичної діяльності дошкільних навчальних закладів. 6. В кожному закладі оформити папку з оздоровчо – профілактичної роботи «Здоров’я дитини – багатство країни».

Кiлькiсть переглядiв: 319